Dr Gregory House
Autor: ToAr | Kategoria: Serial | data: 5 lipca 2010 | Odsłon: 1916
Czołówki serialowe mogą być dziełem sztuki. Spójrzcie choćby na otwarcia takich seriali jak "Dexter", "Sześć stóp pod ziemią" czy "True Blood" - prawdziwe perełki, nagradzane we wszystkich możliwych konkursach. Mało który widz nie kojarzy tych charakterystycznych intro. Mało kto też wie, że za ich kreacją nie stoją wcale stacje telewizyjne ale jedna i ta sama agencja o skromnej nazwie Digital Kitchen. I musicie wiedzieć, że nie tylko te trzy czołówki ma w swoim dorobku...
Jesteś amerykańskim producentem telewizyjnym i chcesz mieć oryginalne, pomysłowe, estetyczne i klimatyczne intro serialu? Musisz zwrócić się do Digital Kitchen. To agencja, która współpracuje z największymi na rynku i zajmuje się wszystkim co związane z reklamą, od kampanii dla znanych marek, po zwiastuny telewizyjne i... czołówki seriali.
W Digital Kitchen, które ma w tej chwili filie w czterech miastach USA (Chicago, Los Angeles, Nowym Jorku i Seattle), pracuje mnóstwo młodych i kreatywnych osób. W tym m.in. reżyserzy, operatorzy, designerzy, specjaliści od animacji, muzycy, ilustratorzy, pisarze, producenci i ludzie zajmujący się strategią nowych mediów (łącznie 103 osoby). Dzięki tak dużemu zapleczu pomysły Digital Kitchen rzadko bywają nietrafione. W branży telewizyjnej DK współpracuje m.in. z Showtime, HBO, TNT, A&E czy BBC. Na rynku funkcjonuje dopiero od 10 lat, ale już stworzyło co najmniej kilka wybitnych czołówek do takich seriali jak "Dexter", "Six feet under", "House", "True Blood", "Nip/Tuck", "Ghost Whisperer" czy "Rescue Me". Współpracowało też z TNT przy kampanii reklamującej serial "Men od Certain Age".
No, super. To niech zrobią odświeżoną czołówkę dla House'a... Przynajmniej niech w niej uwzględnią zmiany w obsadzie. Swoją drogą już ktoś o tym kiedyś wspominał...